Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

Szczegóły wysyłki na terenie Polski

Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem Inspot, DPD, Kurierem Poczty Polskiej Pocztex48, Paczką w Ruchu do Paczkomatów InPost oraz do placówek Poczty Polskiej, sklepów Żabka, Freshmarket i na stacje Orlen. Paczki wysyłamy w dni robocze do godziny 14:00. Brak możliwości odbioru osobistego.

Paczka w ruchu   Paczkomaty   Poczta Polska   logo inpost kurier   logo-dpd.png

Darmowa dostawa dostępna jest od 200 zł w przypadku wybranych przewoźników (nie obowiązuje na DPD) i tylko na terenie Polski. Proszę zapoznać się z tabelą kosztów dostawy. 

Koszty dostawy:

ruch-logo-labotiga ORLEN Paczka

ZakupyPrzelewPobranie
do 149,99 PLN9 PLN-
od 150 PLN
0 PLN-
Darmowa dostawa od 150 PLN

Paczkomaty InPost Paczkomaty InPost

ZakupyPrzelewPobranie
do 179,99 PLN12 PLN18 PLN
od 180 PLN0 PLN0 PLN
Darmowa dostawa od 180 PLN

Poczta Polska Kurier Pocztex48

ZakupyPrzelewPobranie
do 149,99 PLN12 PLN16 PLN
od 150 PLN0 PLN0 PLN
Darmowa dostawa od 150 PLN

Poczta Polska Poczta Polska, odbiór w punkcie

ZakupyPrzelewPobranie
do 149,99 PLN12 PLN-
od 150 PLN0 PLN-

Darmowa dostawa od 150 PLN
Możliwość odbioru również w sklepach Żabka, Freshmarket, Orlen, Ruch

Kurier Inpost

ZakupyPrzelewPobranie
do 199,99 PLN13 PLN17 PLN
od 200 PLN0 PLN-
Darmowa dostawa od 200 PLN

logo-dpd.png Kurier DPD

ZakupyPrzelewPobranie
stała cena19 PLN23 PLN
---
Brak darmowej dostawy


Szczegóły wysyłki międzynarodowej:

Towar wysyłany jest za granicę Kurierem GLS oraz Pocztex. Paczki wysyłamy w dni robocze do godziny 14:00. Jedyna dostępna opcja płatności to przedpłata. 

KrajKoszt dostawyCzas dostawy
Austria80 PLNok. 7 dni
Belgia60 PLNok. 7 dni
Bułgaria80 PLNok. 7 dni
Chorwacja120 PLNok. 7 dni
Cypr200 PLNok. 7 dni
Czechy60 PLNok. 7 dni
Dania60 PLNok. 7 dni
Estonia90 PLNok. 7 dni
Finlandia120 PLNok. 7 dni
Francja90 PLNok. 7 dni
Grecja200 PLNok. 7 dni
Hiszpania120 PLNok. 7 dni
Litwa60 PLNok. 7 dni
Malta200 PLNok. 7 dni
Niemcy60 PLNok. 7 dni
Portugalia200 PLNok. 7 dni
Rumunia80 PLNok. 7 dni
Słowacja60 PLNok. 7 dni
Szwecja120 PLNok. 7 dni
Węgry60 PLNok. 7 dni
Włochy90 PLNok. 7 dni

Zasady wysyłki zamówionego towaru

Przy każdym produkcie jaki znajduje się w koszyku klienta zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia (opłacenia) zamówienia. Jeżeli przy produkcie widnieje termin wysyłki 24h to zamówienia złożone do godziny 14:00 w dni robocze, wysyłamy tego samego dnia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z widocznych terminów wysyłki. Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych lub godzinach. Proszę zwrócić szczególną uwagę na produkty w przedsprzedaży, które mogą mieć odległe terminy wysyłki.

Księgowanie płatności

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie, zwykle trwa to około 24 godziny).

W przypadku płatności za pomocą systemu DOTPAY oraz PayPal, paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie około 15 minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest w pełni automatyczny.

W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja przesyłki zaczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia.

Czas dostawy na terenie Polski

Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.

Dla Kuriera InPost: 1-2 dni robocze
Dla Kuriera Pocztex 48: 2-3 dni robocze
Dla Paczkomatów InPost: 1-2 dni robocze
 

Termin otrzymania paczki = czas księgowania zapłaty + czas pakowania przesyłki  + czas dostawy
 

Pakowanie przesyłki

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu są niezależne od ilości produktów. Zalecamy zakup kilku produktów za jednym razem, aby uniknąć dodatkowych kosztów dostawy. System nie pozwala na grupowanie dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Prosimy o sprawdzenie jakości opakowania przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W ciągu 24 godzin od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w Paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na koszt Nadawcy, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Nadawca natomiast obciąży tymi kosztami Klienta.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

 

Reklamacje i zwroty

W przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej), jeżeli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu kodeksu cywilnego, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (tj. WYDAWNICTWO SQN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Huculska 17, 30-413 Kraków) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez:

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zwracany towar prosimy odesłać na adres: KROKUS LOGISTYKA WYDAWNICTWO SQN  UL. KROKUSOWA 3, 93-101 ŁÓDŹ z dopiskiem ZWROT dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.

Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy zakupu treści cyfrowych (e-booki) w momencie pobrania plików z serwera (pobranie plików z linka dostarczonego drogą mailową po zakupie).

Prawo do odstąpienia od umowy zakupu treści cyfrowych (e-booki) przysługuje konsumentowi pod warunkiem, że nie zaczął jej wykonywać. W razie rozpoczęcia wykonania umowy (np. pobrania plików z serwera lub za pośrednictwem dostarczonego drogą mailową linka) konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia, jeżeli zostaną spełnione łącznie następujące przesłanki: rozpoczęcie świadczenia nastąpiło za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, przedsiębiorca poinformował o utracie prawa do odstąpienia od umowy. 

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie, w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przez upływem 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Reklamacje

Informujemy, że w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi oraz – jeżeli gwarancja została udzielona – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

 

Rękojmia

Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub pocztą elektroniczną na adres [email protected].

W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada (możliwe żądania to: naprawa, wymiana, odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny). Prosimy także o wysłanie na adres KROKUS LOGISTYKA WYDAWNICTWO SQN  UL. KROKUSOWA 3, 93-101 ŁÓDŹ z dopiskiem ZWROT, kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.

Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.

W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.

W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej).