Newsletter

Zapisz się i odbierz rabat 10%!

Email:

Brak produktów

100,00 zł Do darmowej dostawy brakuje:
Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Do darmowej dostawy brakuje: 100,00 zł
Twój sport
Twoja pasja

Złóż zamówienie w ciągu

00

godz.

00

min.

00

sek.

a Twoja paczka zostanie wysłana

Dziś

17.12.2018

Piekielnie twarda sztuka

Christmas Abbott
Wydawca: Wydawnictwo SQN

Wysyłka: do 24 godzin

39,90 zł

25,14 zł


Oszczędzasz 37% (14,76 zł)


4


MIĘDZYNARODOWY BESTSELLER

„Pewnego dnia poznałam żołnierza Marines, a on pokazał mi nagranie, na którym jakieś dziewczyny podciągały się na drążku, robiły przysiady i zarzucały sobie sztangi na barki. Były wspaniale zbudowane, wyrzeźbione i niebywale silne. Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Chciałam mieć takie ciało jak one. Chciałam mieć taki tyłek jak one. Chciałam ćwiczyć tak jak one. To były zawodniczki CrossFit. Zapragnęłam być jedną z nich. I w końcu się nią stałam — a nawet kimś znacznie więcej”.

Utytułowana zawodniczka i trenerka CrossFit® Christmas Abbott przedstawia autorską metodę na zdobycie wymarzonej sylwetki. Jej dieta i plan treningowy nadadzą twojemu ciału idealne kształty.

Przez wiele lat Christmas borykała się z problemami odżywiania i słabością do używek, nie akceptowała swojego wyglądu. Jej przygoda z CrossFitem® rozpoczęła się w Iraku, gdzie pracowała w służbach cywilnych – to żołnierze pokazali jej, czym są ćwiczenia i zdrowy tryb życia.

W Piekielnie twardej sztuce Christmas kruszy mit zdrowej figury typu „gruszka”,  tłumaczy, jak szybko spalić tłuszcz dzięki odpowiedniemu planowi żywieniowemu, przedstawia prosty plan treningowy kształtujący pośladki, które są kluczem do wypracowania pięknej sylwetki. W przeciwieństwie do większości twórców „uniwersalnych” diet i podręczników treningowych Abbott, w oparciu o doświadczenia z setkami klientek w siłowniach CrossFit®, rozróżnia cztery rodzaje osób odchudzających się. Dostosowuje swój program do potrzeb kobiet, wskazując cele pozwalające zmaksymalizować efekty diety i treningu.

Pomimo tego, że Abbott trenuje CrossFit, nie jest to lektura tylko dla osób stosujących tę metodę treningową. „Piekielnie twarda sztuka” jest dla wszystkich, którzy chcą działać.

Pośladki to twoja najsilniejsza partia mięśni – a także jedna z najpiękniejszych.

Ta książka pokazuje, jak wspaniale ujędrnić pupę, a także:
• jak świadomie wybierać „jedzenie dla kształtów”, czyli odpowiednie białka, węglowodany i tłuszcze,
• jak wykonywać wszechstronny trening oparty na łatwych, energicznych ćwiczeniach,
• jak poprawić wygląd sylwetki, sprawność i ogólny stan zdrowia,
• jak zlikwidować cellulit za pomocą diety, treningu i innych metod.

***

Dla mnie sukces to bycie codziennie lepszą w tym, co kocham. Podziwiam Christmas Abbott za jej determinację i poświęcenie. Ta książka to wspaniałe zwieńczenie jej wiedzy, umiejętności i pasji.
Gabrysia Migała, zawodniczka CrossFit®, pierwsza Polka w CrossFit® Games

Oto kompletny przewodnik po świecie diety i treningu. Dowiesz się dzięki niemu, w jaki sposób układać codzienne menu oraz co jeść – nie tylko po to, aby dobrze wyglądać, ale przede wszystkim, by dobrze się czuć, a do tego trenować efektywnie. To książka dla osób, które chcą wziąć sprawy w swoje ręce. Christmas to nie kobieta z sali fitness, ale z toru wyścigowego NASCAR oraz boxu CrossFit, czyli miejsc, gdzie nie ma miejsca na słabości. Pozbądź się swoich i dołącz do Christmas.
Grzegorz Piekarczyk, trener CrossFit®, project manager blogcrossfit.pl

BIOGRAM

Christmas Abbott
Zawodniczka CrossFit®, w przeszłości należała do zespołu mechaników NASCAR. Sportową pasję odkryła w sobie, pracując w Iraku. Po powrocie została trenerką i dwa razy z rzędu doprowadziła swoją drużynę do udziału w Reebok CrossFit® Games. Pojawiała się na łamach m.in. „New York Timesa”, „Glamour” i „Maxima”. Podróżuje po całym świecie, uczestnicząc w zawodach CrossFit® i prowadząc cieszące się wielką popularnością seminaria na temat odżywiania. Mieszka w Raleigh, gdzie kieruje własną siłownią CrossFit® Invoke.

Maggie Greenwood-Robinson
Współautorka książek notowanych na liście bestsellerów „New York Timesa”. Specjalizuje się w tematyce zdrowia i fitnessu. Mieszka w Dallas.

Autor:
Tytuł oryginału: Bad Ass Body Diet
Tłumaczenie: Jakub Małecki
ISBN: 978-83-7924-459-1
Format: 150 x 215 mm
Data wydania: 18 maja 2016
Liczba stron: 368 tekst
Okładka Miękka
Oceń 
2018-02-02

recenzja

Super napisana książka. Całe życie stosowałam diety, katowałam się na siłowni i nie było żadnych efektów. W wieku 47 lat trafiłam na Piekielnie twardą sztukę, przeczytałam ją od deski do deski i postanowiłam: TERAZ ALBO NIGDY! W pół roku straciłam 7 kg bez strasznych wyrzeczeń, głodowania, męczenia się ćwiczeniami. Dalej jem zgodnie z zaleceniami Christmas (inaczej już nie potrafię). Zdarzają mi się malutkie grzeszki, bo nie ma ludzi doskonałych. Ważę się codziennie rano (taki nawyk z okresu odchudzania, gdy śledziłam utratę wagi i każde 20-30 dkg mniej uskrzydlało i dodawało sił), bo to pomaga mi się kontrolować. Najważniejsze jest to, że człowiek się nie głodzi, ćwiczy 20-30 minut maksymalnie (w domu, na macie) i traci zbędne kilogramy. Od roku trzymam wagę 52 kg i jestem MEGA zadowolona z siebie. Czuję się świetnie, nie choruję (czysta "miska" i regularne ćwiczenia podnoszą odporność organizmu). Kocham Piekielnie twardą sztukę :)

Oceń 
2016-09-16

recenzja

Nie przepadam za różnymi poradnikami, czy to dotyczącymi stylu życia, czy też traktujących o najlepszych dietach bądź też przedstawiających ćwiczenia, jakie powinno się wykonywać, aby cieszyć się swoim wymarzonym ciałem. Nie trafiają do mnie takie książki. Wiem, jak żyć, wiem, co powinnam robić, aby życie było szczęśliwe, wiem też, jakie posiłki są zdrowe, a czego powinno się unikać. Książki dotyczące fitnessu i ćwiczeń zwykle przekartkowuję, stwierdzając, że połowa z przedstawionych ćwiczeń byłaby dla mnie niewykonalna, zbyt skomplikowana lub nie dla mojej aktualnej kondycji. Poza tym, nie mam problemów z wagą, a jeśli chciałabym mimo wszystko bardziej schudnąć, mój organizm nie robi mi z tym problemów ;-)

Dlaczego więc sięgnęłam po tę książkę?
Skusiło mnie to, że:

- nie chodzi w niej głównie o to, aby zgubić zbędne kilogramy (choć to przy okazji również ma się dziać), tylko celem jest przede wszystkim ładne wyrzeźbienie ciała. Cellulit stać się ma wspomnieniem, zbędny tłuszczyk na udach zamienić ma się w ładne mięśnie, a tyłek stać się ma zgrabny i seksowny. Czego chcieć więcej? ;-);

- zaproponowany w niej jadłospis na wszystkie dni tygodnia jest całkiem "normalny", tzn. nie ma w nim składników trudno dostępnych i szczególnie wymyślnych. Wiele jego elementów mamy pod ręką, jadłospis jest przyjemnie urozmaicony i co najważniejsze - nie mamy głodować! :-) W ciągu dnia powinniśmy spożywać aż 6 posiłków (w tym zawarte są 2 drobne przekąski) i pić wodę w dużych ilościach;

- przedstawiony program ćwiczeń, który pomóc ma nam w walce o zgrabną sylwetkę, jest bardzo prosty i zupełnie nieskomplikowany. Pajacyki, pompki, przysiady, brzuszki - przecież wszyscy potrafimy to zrobić! :-) Plan ćwiczeń jest dokładnie i czytelnie rozpisany i co jest też ważne dla leniuchów/ zapracowanych/ nie mających czasu/ pozbawionych kondycji/ lubiących narzekać i marudzić - ćwiczymy tylko 3 razy w tygodniu po kilkanaście minut! Myślę, że każdemu da się ten czas wygospodarować ;-)

- trening trwa przez 21 dni. Jędrniejsze i piękniejsze ciało w tak krótkim czasie? Grzechem byłoby tego nie wypróbować! Tak więc, przez ten czas ćwiczymy co dwa dni i jemy regularnie 6 razy dziennie. Już po tych 3 tygodniach ciało ma mieć więcej mięśni, a mniej tłuszczyku. Oczywiście można przedłużyć swój program lub przejść na wyższy poziom - wg uznania i samozaparcia ;-)


Autorka przedstawia białka, tłuszcze i węglowodany, jakie są dla nas dobre i z jakich możemy korzystać w trakcie diety. Dzieli się z nami również swoimi przepisami, które mogą urozmaicać nasze menu. Prezentuje nam 4 schematy ćwiczeń i 4 kompletne jadłospisy, wg podziału na Minimalistkę, Reformatorkę, Zdobywczynię i Sportsmenkę. Dokładnie opisuje, jaki plan jest dla kogo i my decydujemy, który z nich chcemy realizować, czytając wcześniej krótką charakterystykę każdego typu. Kiedy już się z tym wszystkim zapoznamy - zaczynamy działać! :-)

Poradnik napisany jest bardzo fajnym, przystępnym i co najważniejsze, dobrze zrozumiałym językiem. Początkowo sądziłam, że tylko go przejrzę, ale pochłonęłam go w całości w jeden wieczór. ... i chyba nie muszę dodawać, że jestem właśnie w trakcie diety i ćwiczeń ;-)
Polecam! Ta książka mocno wciąga i aż się chce to wszystko wypróbować ;-)

Napisz recenzję !

Napisz recenzję

Ostatnio oglądane
Proszę czekać...