Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Zobacz większe

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Autor:  Miles Young, Michał Zagrodzki
Wydawca: Arkady



Kliknij i napisz własną opinię >>

24,50 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.

AutorMiles Young, Michał Zagrodzki
ISBN9788321350660
Rok wydaniaRok wydania: 2018, oprawa: twarda
WydawnictwoArkady
Data premiery2018-10-03
Oprawatwarda
Ilość stron288
Cena detaliczna netto75.24
Cena detaliczna brutto79.00
Format19x25 cm

Napisz recenzję

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej