Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Efektywność działań marketingowych w mediach społ. Zobacz większe

Efektywność działań marketingowych w mediach społ.

Autor:  Iwona Lupa
Wydawca: Naukowe Sophia



Kliknij i napisz własną opinię >>

86,52 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka

AutorIwona Lupa
ISBN9788365357908
Rok wydaniaRok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
WydawnictwoNaukowe Sophia
Oprawabroszurowa
Ilość stron188
Cena detaliczna netto75.24
Cena detaliczna brutto79.00
Format17x24 cm

Napisz recenzję

Efektywność działań marketingowych w mediach społ.

Efektywność działań marketingowych w mediach społ.