Brak produktów
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka
Autor | Iwona Lupa |
ISBN | 9788365357908 |
Rok wydania | Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Naukowe Sophia |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 188 |
Cena detaliczna netto | 75.24 |
Cena detaliczna brutto | 79.00 |
Format | 17x24 cm |