Brak produktów
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
Autor | Agata Olszanecka-Marmola |
ISBN | 9788381802253 |
Rok wydania | Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Adam Marszałek |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 386 |
Cena detaliczna netto | 56.86 |
Cena detaliczna brutto | 59.70 |
Format | 225x160x22 mm |