Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić... Zobacz większe

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić...

Autor:  Agata Olszanecka-Marmola
Wydawca: Adam Marszałek



Kliknij i napisz własną opinię >>

56,32 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.

AutorAgata Olszanecka-Marmola
ISBN9788381802253
Rok wydaniaRok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
WydawnictwoAdam Marszałek
Oprawabroszurowa
Ilość stron386
Cena detaliczna netto56.86
Cena detaliczna brutto59.70
Format225x160x22 mm

Napisz recenzję

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić...

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić...