Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu Zobacz większe

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Autor:  Iwona Lupa
Wydawca: Naukowe Sophia



Kliknij i napisz własną opinię >>

85,42 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.

AutorIwona Lupa
ISBN9788365357373
Rok wydaniaRok wydania: 2016, oprawa: broszurowa
WydawnictwoNaukowe Sophia
Oprawabroszurowa
Ilość stron227
Cena detaliczna netto74.29
Cena detaliczna brutto78.00
Format17x24 cm

Napisz recenzję

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu