5%

Newsletter

Zapisz się i odbierz rabat 5%

Email:

Brak produktów

150,00 zł Do darmowej dostawy brakuje:
Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Do darmowej dostawy brakuje: 150,00 zł

PROMOCJA: Trzeci produkt 50% taniej!
Dodaj min. 3 produkty do koszyka, wpisz kod TRZECI50 i zgarnij zniżkę. Szczegóły TUTAJ >>
(kod nie łączy się z innymi kodami rabatowymi, pakiet traktowany jest jak jeden produkt)

Jak nie sprzedawać, aby sprzedawać - 7 Kroków skutecznej sprzedaży

Autor: Tomasz Dankowski
Wydawca:



Kliknij i napisz własną opinię >>

89,00 zł

66,75 zł



Oszczędzasz 25% (22,25 zł)


OPŁACONE ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM DO 14:00 WYŚLEMY DO 72 GODZIN

Czy wiedziałeś o tym, że Twój mózg wprowadza Cię w stan negatywnego nastawienia, w celu przetrwania?

Z neurologicznego punktu widzenia mózg ma zasadniczo kilka potrzeb. Jedną z nich jest potrzeba przetrwania. Zgodnie z tym priorytetem, będzie robić wszystko, aby unikać pewnych zagrożeń. Rezultatem jest częsta niechęć wykonywania pewnych zadań czy czynności, odkładanie na jutro oraz tzw. lenistwo.
Skąd się to bierze? Ludzki mózg waży średnio około 1,5 kg. W ciągu całego dnia nicnierobienia spala około 20% całej energii, którą mamy w sobie. W sytuacji, gdy zaczniesz chociaż myśleć o wykonaniu pewnych czynności takich np. jak czytanie książki lub próba nauki, pójście na siłownie lub jakiś inny wysiłek fizyczny, zakupy, praca, porządki domowe, itp. itd., to Twój mózg z automatu stara się Cię zniechęcić. Wie, że tego typu czynności spowodują spalanie większej ilości energii. Co za tym idzie, pierwszą rzeczą jaką robi to zniechęcenie nas do danej czynności.
Co zrobić, aby Ci się chciało, tak jak Ci się nie chce? Z badań neurobiologii wynika, że możemy użyć naszego umysłu do zmiany struktur nawykowych naszego mózgu. Sam umysł i myśli z nim związane, to zapalnik do działań. Im więcej działań nawet najmniejszych, tym szybciej zmieniają się nawyki mózgu.

Od samego początku tej książki chcę Cię zaskakiwać, pobudzać do działań i zmian oraz odpowiadać na wiele pytań związanych z trudnościami, jakie spotykasz na swojej drodze sprzedaży i rozwoju. Chwilami będzie płacz i zgrzytanie zębów, momentami zaskoczenie i radość, a jeszcze częściej bardzo dużo narzędzi i wartości do bycia lepszą wersją siebie.
Zaintrygował Cię tytuł? Zastanowiłeś się choć przez sekundę nad odpowiedzią na pierwsze pytanie wstępu? A może jesteś w miejscu pewnej sprzedażowej niewiadomej, przez którą czujesz, że samemu jest Ci ciężko przejść? Wiesz, że stać Cię na więcej, ale nie wiesz jak to osiągnąć? Brakuje Ci wsparcia i narzędzi? Pojawiają Ci się w głowie i sercu tego typu pytania i więcej? Jeśli na któreś z tych pytań, choć po części odpowiedź brzmi TAK to dobrze zrobiłeś, że sięgnąłeś po tę książkę. Jestem przekonany, że znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Razem poukładamy strategię i procesy sprzedaży. A finalnie wejdziesz na wyższy level sprzedaży.

Autor:
ISBN:9788396165510
Format:209x148x14 mm
Liczba stron:236
OkładkaMiękka

Napisz recenzję

Jak nie sprzedawać, aby sprzedawać - 7 Kroków skutecznej sprzedaży

Jak nie sprzedawać, aby sprzedawać - 7 Kroków skutecznej sprzedaży

Czy wiedziałeś o tym, że Twój mózg wprowadza Cię w stan negatywnego nastawienia, w celu przetrwania?Z neurologicznego punktu widzenia mózg ma zasadniczo kilka potrzeb. Jedną z nich jest potrze