Newsletter

Zapisz się i odbierz rabat 10%!

Email:

Brak produktów

100,00 zł Do darmowej dostawy brakuje:
Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Do darmowej dostawy brakuje: 100,00 zł
Twój sport
Twoja pasja

Złóż zamówienie w ciągu

00

dzień

00

godz.

00

min.

00

sek.

a Twoja paczka zostanie wysłana

Jutro

18.02.2019

Psychografia konsumentów Zobacz większe

Psychografia konsumentów

Paweł Wójcik
Wydawca: Słowa i Myśli

Wysyłka: do 48 godzin

47,00 zł

32,90 zł


Oszczędzasz 30% (14,10 zł)


Brak na stanie

3


Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy dotrze do niego najskuteczniej!

Psychografia konsumentów
Autor:
ISBN: 9788363566852
Data wydania: 2017-04-01
Liczba stron: 200
Okładka broszurowa

Napisz recenzję

Ostatnio oglądane
-30%
47,00 zł 32,90 zł
Brak na stanie
Proszę czekać...