Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

Międzykulturowa edukacja olimpijska

Autor: Katarzyna Płoszaj Wiesław Firek
Wydawca: Imprint Media



Kliknij i napisz własną opinię >>

38,54 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Pierre de Coubertin (18631937) swoją działalnością pisarską i organizacyjną tworzył symfonię pedagogiczną składającą się z dwóch części: igrzysk olimpijskich i reformy oświaty. Pierwsza z nich poszybowała przez świat jak błyszczący sterowiec, druga (niedokończona) torowała sobie drogę jak kret. Tytuł książki sugeruje, że jeśli współczesna edukacja olimpijska uwzględni postulaty pedagogiki międzykulturowej, będzie dokończeniem tej pedagogicznej symfonii. Zaproponowany przez Autorów termin międzykulturowa edukacja olimpijska ma podkreślać, że edukacja olimpijska już w swojej istocie, a zwłaszcza ze względu na historyczne intencje twórcy olimpizmu Pierre'a de Coubertina musi mieć charakter międzykulturowy.
O Autorach

Katarzyna Płoszaj pedagog, doktor nauk o kulturze fizycznej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Międzynarodowej Akademii Olimpijskiej w Olimpii. Zawodowo związana z warszawską AWF. Autorka wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu pedagogiki sportu i pedagogiki olimpijskiej.
Wiesław Firek filozof, doktor nauk o kulturze fizycznej. Absolwent krakowskiej AWF, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Międzynarodowej Akademii Olimpijskiej w Olimpii. Badacz olimpizmu i sportu z perspektywy filozoficznej. Autor Filozofii olimpizmu Pierre'a de Coubertina (2016).

ISBN:9788364299414
Format:230x150 mm
OkładkaMiękka
Liczba stron:324

Napisz recenzję

Międzykulturowa edukacja olimpijska

Międzykulturowa edukacja olimpijska

Pierre de Coubertin (18631937) swoją działalnością pisarską i organizacyjną tworzył symfonię pedagogiczną składającą się z dwóch części: igrzysk olimpijskich i reformy oświaty. Pierws