5%

Newsletter

Zapisz się i odbierz rabat 5%

Email:

Brak produktów

150,00 zł Do darmowej dostawy brakuje:
Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Do darmowej dostawy brakuje: 150,00 zł
Okładka książki Trening wytrzymałościowy. Jak budować maksymalną wydolność i szybkość bez przetrenowania i kontuzji w księgarni Zobacz większe

Trening wytrzymałościowy. Jak budować maksymalną wydolność i szybkość bez przetrenowania i kontuzji

Philip Maffetone
Wydawca: Przedsprzedaż

Wysyłka: PRZEDSPRZEDAŻ

89,90 zł

66,53 zł


Oszczędzasz 26% (23,37 zł)




Opis książki w księgarni sportowej Labotiga:

"Philip Maffetone dzieli się swoim życiowym doświadczeniem, pomagając sportowcom o różnym stopniu sprawności stawać się lepszymi."
Doktor Tim Noakes, autor książki "Lore of running"

Jesteś biegaczem, kolarzem, pływakiem, narciarzem biegowym lub innym sportowcem pragnącym zwiększyć swoją wytrzymałość? Jeżeli tak, to Trening wytrzymałościowy jest właśnie dla ciebie. Doktor Philip Maffetone przedstawia rzetelną wiedzę na temat tego, jak osiągnąć optymalny potencjał sportowy i przez lata cieszyć się zdrowiem oraz brakiem kontuzji. Jego zindywidualizowane podejście to unikalny system dopracowywany przez trzy dekady szkolenia i leczenia sportowców – od mistrzów świata po okazjonalnych amatorów wysiłku fizycznego. Autor pokazuje, jak zbudować solidną bazę tlenową zapewniającą zwiększone spalanie tłuszczu, stałą energię i sprawny układ odpornościowy. Przekonuje, że równie ważne jest właściwe odżywianie i kontrola poziomu stresu. Obala wiele powszechnych mitów, które mają negatywny wpływ na wydolność, a także objaśnia różne teorie głoszące że:

  • - zasada „trenuj wolniej, aby ścigać się szybciej” poprawi twoją wytrzymałość,
  • - drogie buty do biegania mogą powodować kontuzje stóp i nóg,
  • - rozciąganie nie jest konieczne i może prowadzić do kontuzji,
  • - spożywanie zdrowych tłuszczów pomaga budować wytrzymałość, zmniejsza stany zapalne i poprawia funkcjonowanie mózgu,
  • - węglowodany przetworzone zmniejszają poziom energii i zaburzają równowagę hormonalną,
  • - wiek nie stanowi żadnej przeszkody w dążeniu do osiągania lepszych wyników,
  • - i wiele więcej...

Jeśli chcesz zwiększyć swoją wydolność i rozwinąć pełnię sportowych możliwości, w Treningu wytrzymałościowym znajdziesz metody zapewniające maksymalną efektywność podczas ćwiczeń i zawodów.

Doktor Philip Maffetone jest uznanym na całym świecie badaczem, szkoleniowcem, klinicystą, autorem książek i artykułów z dziedziny odżywiania, medycyny sportowej, zarządzania stresem i biofeedbacku. „Triathlete Magazine” uhonorował go tytułem Trenera Roku, a magazyn „Inside Triathlon” wyróżnił jako jedną z 20 najbardziej wpływowych osób w sportach wytrzymałościowych na świecie. Maffetone jest autorem kilkunastu książek na temat sprawności fizycznej i zdrowia w sporcie.
Mark Allen, autor wstępu był prowadzony przez Philipa Maffetone’a, jest sześciokrotnym zwycięzcą Mistrzostw Świata Ironman na Hawajach.

Każda książka Phila Maffetone’a to wiedza w czystej postaci i doświadczenie jednego z najwybitniejszych umysłów w sportach wytrzymałościowych. Jego geniusz polega na ponownym odkryciu dawnej mądrości, która mówi, że ludzkie ciało nie musi cierpieć, a ból to tylko kara, jaką się płaci za ignorowanie sygnałów wysyłanych przez mózg. Lektura tej książki i wracanie do niej to najlepsza rada, jakiej można udzielić każdemu sportowcowi bez względu na poziom jego zaawansowania.
Christopher Mcdougall, autor książki Urodzeni biegacze. Tajemnicze plemię Tarahumara, bieganie naturalne i wyścig, jakiego świat nie widział

Autor:
Tytuł polskiego wydania:Jeśli chcesz zwiększyć swoją wydolność i rozwinąć pełnię sportowych możliwości, w Treningu wytrzymałościowym znajdziesz metody zapewniające maksymalną efektywność podczas ćwiczeń i zawodów.
Autor książki:Philip Maffetone
ISBN:9788375798180
Tłumaczenie:Piotr Pazdej
Data wydania:28 maja 2021
Format:240 x 168 mm
OkładkaMiękka
Liczba stron:528

Napisz recenzję

Trening wytrzymałościowy. Jak budować maksymalną wydolność i szybkość bez przetrenowania i kontuzji

Trening wytrzymałościowy. Jak budować maksymalną wydolność i szybkość bez przetrenowania i kontuzji

Jeśli chcesz zwiększyć swoją wydolność i rozwinąć pełnię sportowych możliwości, w Treningu wytrzymałościowym znajdziesz metody zapewniające maksymalną efektywność podczas ćwiczeń i zawodów.