Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących Zobacz większe

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Autor:  Kinga Sroka
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

41,33 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Witaj w świecie fascynujących danych!

Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.

Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.

Autor Kinga Sroka
ISBN 9788328398900
Rok wydania Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo One Press / Helion
Data premiery 2023-07-11
Oprawa broszurowa
Ilość stron 200
Cena detaliczna netto 54.29
Cena detaliczna brutto 57.00
Format 208x140 mm

Napisz recenzję

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących