Brak produktów
Witaj w świecie fascynujących danych!
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
| Autor | Kinga Sroka |
| ISBN | 9788328398900 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | One Press / Helion |
| Data premiery | 2023-07-11 |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 200 |
| Cena detaliczna netto | 54.29 |
| Cena detaliczna brutto | 57.00 |
| Format | 208x140 mm |