Brak produktów
Grywalizacja to zastosowanie elementów i mechanizmów znanych z gier w sytuacjach niezwiązanych z grami w celu wpływania na ludzkie zachowania. W obszarze HR wykorzystywana jest m.in. do budowania wizerunku pracodawcy, przyciągania kandydatów, wpływania na zaangażowanie pracowników i motywowania ich. Wywołuje pozytywne emocje i wprowadza element rozrywki. Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi.
| Autor | Ada Dziopak-Strach |
| ISBN | 9788381027533 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | CeDeWu |
| Data premiery | 2023-12-07 |
| Klasa | 16+ |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 210 |
| Cena detaliczna netto | 60.95 |
| Cena detaliczna brutto | 64.00 |
| Format | 240x167 mm |