Brak produktów
W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary oddziaływania. Ponadto zaprezentowano aktualne kierunki badań dotyczące wpływu CSR na działalność przedsiębiorstw. Omówiono także problematykę związaną z konkurencyjnościa przedsiębiorstw, wykazując, iż we wspołczesnej gospodarce cena przestała być jedynym czynnikiem decycującym o wyborze danego produktu przez klienta, a coraz częściej konsumenci nadają duże znaczenie czynnikom niezwiązanym bezpośrednio z wytworzeniem produktów, m.in. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa..
| Autor | Anna Wolak-Tuzimek |
| ISBN | 9788381026833 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | CeDeWu |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 336 |
| Cena detaliczna netto | 93.33 |
| Cena detaliczna brutto | 98.00 |
| Format | 236x170 mm |