Brak produktów
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane i popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. Omówiono w niej zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, m.in. takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak np. omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji.
Książka skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą, a także poszukują inspiracji i wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji, menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji, przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.
| Autor | Aleksandra Łapko, Natalia Wagner |
| ISBN | 9788381025164 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | CeDeWu |
| Klasa | 16+ |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 168 |
| Cena detaliczna netto | 45.71 |
| Cena detaliczna brutto | 48.00 |
| Format | 165x235x30 mm |