Brak produktów
Ambicją autorów niniejszego przewodnika metodycznego jest dostarczenie nauczycielom przedmiotów ekonomicznych w szkołach ponadgimnazjalnych praktycznych, innowacyjnych narzędzi dydaktycznych, które umożliwią uczniom aktywne uczestnictwo w zajęciach z ekonomii dzięki znalezieniu się w sytuacjach zbliżonych do tych, które spotykać będą w swoim dorosłym życiu.
Zastosowanie proponowanych metod sprawi, że uczeń przestanie być przedmiotem kształcenia, jak w tradycyjnym nauczaniu, a znajdzie się w sytuacji podmiotu procesu dydaktycznego, włączającego się aktywniej w tok pracy szkoły na zajęciach i poza nimi. Ułatwi mu to dostrzeżenie powiązania teorii z praktyką oraz uświadomienie sobie, że kształcenie ekonomiczne nie jest wiedzą abstrakcyjną, lecz zajmuje się zagadnieniami bliskimi wielu ludziom w życiu codziennym i ich codziennych działaniach.
| ISBN | 9788363768270 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Sorus |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 128 |
| Cena detaliczna netto | 28.48 |
| Cena detaliczna brutto | 29.90 |
| Format | 235x165 mm |