Brak produktów
Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, telekomunikacyjnych i pocztowych, a także na rynku usług handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.Książka jest przeznaczona dla konsumentów, którym wiedza w niej zawarta może pomóc wzmacniać swoją pozycję na rynku usług, instytucji kształtujących politykę konsumencką, organizacji zajmujących się prawami konsumentów, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
| Autor | Opracowanie Zbiorowe |
| ISBN | 9788320820904 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | PWE |
| Data premiery | 2013-06-24 |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 206 |
| Cena detaliczna netto | 57.05 |
| Cena detaliczna brutto | 59.90 |
| Format | 16,5x23,5 cm |