Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Influencer marketing w dobie nowych mediów Zobacz większe

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Autor:  Kinga Stopczyńska

Kliknij i napisz własną opinię >>

52,62 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

Autor Kinga Stopczyńska
ISBN 9788382202922
Rok wydania Rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa broszurowa
Ilość stron 232
Cena detaliczna netto 42.76
Cena detaliczna brutto 44.90
Format 240x168x13 mm

Napisz recenzję

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Influencer marketing w dobie nowych mediów