Brak produktów
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem.
W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszystkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się skuteczność komunikacji.
| Autor | Marcin Cichocki |
| ISBN | 9788301232511 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Data premiery | 2023-12-21 |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 200 |
| Cena detaliczna netto | 70.48 |
| Cena detaliczna brutto | 74.00 |
| Format | 235x165 mm |