Brak produktów
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych.
Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.
Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.
| Autor | Irena Kamińska-Radomska |
| ISBN | 9788301210380 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Data premiery | 2020-01-30 |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 384 |
| Cena detaliczna netto | 80.00 |
| Cena detaliczna brutto | 84.00 |
| Format | 235x165 mm |