Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Kultura biznesu. Normy i formy Zobacz większe

Kultura biznesu. Normy i formy

Autor:  Irena Kamińska-Radomska
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

89,25 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych.

Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.

Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.

Autor Irena Kamińska-Radomska
ISBN 9788301210380
Rok wydania Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 2020-01-30
Oprawa broszurowa
Ilość stron 384
Cena detaliczna netto 80.00
Cena detaliczna brutto 84.00
Format 235x165 mm

Napisz recenzję

Kultura biznesu. Normy i formy

Kultura biznesu. Normy i formy