Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych Zobacz większe

Reputacja i kapitał marek korporacyjnych

Autor:  Hanna Górska-Warsewicz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

138,34 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W książce "Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe" Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organizacyjną oraz inne uwarunkowania, takie jak dziedzictwo i przywództwo marek korporacyjnych, a także determinanty ich kapitału.

Hanna Górska-Warsewicz korzystając ze swoich prawie 30-letnich doświadczeń badawczych w zakresie marek, ich kreowania, postrzegania i kształtowania ich kapitału, przedstawiła w pracy analizę ujętą w szerszym kontekście uwzględniając reputację organizacyjną. Włączenie do tej publikacji badań przeprowadzonych wśród menedżerów i konsumentów traktowanych jako jedną z grup interesariuszy zewnętrznych pozwoliło Autorce na kompleksowe przedstawienie reputacji i kapitału marek korporacyjnych z perspektywy wewnętrznej i zewnętrznej. Innowacyjnym rozwiązaniem jest zastosowanie modelowania równań strukturalnych z wykorzystaniem dwóch metod, które dotychczas stosowano równolegle. Ponadto Autorka zaproponowała model podstawowy i rozszerzony.

Książka jest kierowana do osób zainteresowanych problematyką marek korporacyjnych, ich zarządzaniem i kreacją zarówno ze sfery akademickiej, jak również praktyki biznesowej poczynając od mikroprzedsiębiorców a kończąc na korporacjach międzynarodowych.

Autor Hanna Górska-Warsewicz
ISBN 9788301235673
Rok wydania Rok wydania: 2024, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 2024-05-13
Oprawa broszurowa
Ilość stron 360
Cena detaliczna netto 118.10
Cena detaliczna brutto 124.01
Format 235x165 mm

Napisz recenzję

Reputacja i kapitał marek korporacyjnych

Reputacja i kapitał marek korporacyjnych