Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Medialne lwy dla rekinów biznesu Zobacz większe

Medialne lwy dla rekinów biznesu

Autor:  Aleksandra Ślifirska
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

57,38 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:

Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Autor Aleksandra Ślifirska
ISBN 9788301180058
Rok wydania Rok wydania: 2014, oprawa: twarda
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 2014-10-24
Oprawa twarda
Ilość stron 200
Cena detaliczna netto 51.43
Cena detaliczna brutto 54.00
Format 235x165 mm

Napisz recenzję

Medialne lwy dla rekinów biznesu

Medialne lwy dla rekinów biznesu