Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć... Zobacz większe

Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...

Autor:  Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi
Wydawca: CeDeWu



Kliknij i napisz własną opinię >>

60,94 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.
Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:
minimalizować wysiłek klienta,
skrócić czas obsługi,
zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,
przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki sprzedaży.
To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity "zachwycania klienta" i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.

Autor Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi
ISBN 9788381027595
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo CeDeWu
Cena detaliczna netto 71.43
Cena detaliczna brutto 75.00

Napisz recenzję

Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...

Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...