Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości Zobacz większe

Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości

Autor:  Justyna Rybacka
Wydawca: CeDeWu



Kliknij i napisz własną opinię >>

73,12 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie - rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y.

Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów.

To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y.

Autor Justyna Rybacka
ISBN 9788368563009
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo CeDeWu
Cena detaliczna netto 85.71
Cena detaliczna brutto 90.00

Napisz recenzję

Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości

Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości