Brak produktów
Magnetyczne 'Kółko i krzyżyk' na podróż.
Chcesz być kółkiem czy krzyżykiem?
Gra "Kółko i krzyżyk" jest przeznaczona dla 2 graczy.
Czas: +5 min
Wiek: 4+
Gra zawiera: 30 magnetycznych symboli, zasady gry.
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
W serii do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
| Rok wydania | pudełko,137x134 mm |
| Wydawnictwo | Albi |
| Cena detaliczna netto | 22.62 |
| Cena detaliczna brutto | 27.82 |
| Producent | Albi |
| Opakowanie | pudełko |
| Grupa wiekowa | 4+ |
| Wymiary | 137x134 mm |