1 x 13,99 zł
 
1 x 33,67 zł
 
 
 
 
 
 
 
1 x 74,25 zł
 
1 x 49,07 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 203,67 zł
 
 
 
 
 
1 x 48,75 zł
 
 
1 x 140,15 zł
 
 
 
 
 
 
1 x 24,91 zł
 
 
1 x 50,26 zł
 
1 x 74,05 zł
 
 
 
 
1 x 166,88 zł
 
1 x 31,69 zł
 
 
1 x 54,68 zł
 
 
1 x 787,45 zł
 
 
 
1 x 15,74 zł
 
1 x 37,64 zł
 
 
1 x 62,82 zł
 
 
 
1 x 12,66 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 99,11 zł
 
1 x 167,82 zł
 
1 x 95,88 zł
 
 
 
1 x 34,49 zł
 
 
1 x 48,75 zł
 
 
 
 
1 x 101,71 zł
 
1 x 99,11 zł
 
 
1 x 45,57 zł
 
1 x 37,41 zł
 
 
 
 
1 x 60,45 zł
 
 
 
 
 
1 x 32,14 zł
 
1 x 111,85 zł
 
 
 
 
 
1 x 32,14 zł
 
 
 
 
 
 
1 x 140,15 zł
 
1 x 483,21 zł
 
 
1 x 29,53 zł
 
 
 
 
1 x 140,15 zł
 
 
1 x 26,35 zł
 
 
 
 
 
1 x 23,05 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 181,04 zł
 
1 x 34,76 zł
 
 
 
 
1 x 34,82 zł
 
 
1 x 51,31 zł
 
 
 
1 x 24,37 zł
 
1 x 45,74 zł
 
1 x 35,65 zł
 
 
 
 
 
 
 
1 x 82,47 zł
 
 

Brak produktów

1x Udało się!... -4,77 zł
Wartość produktów: 15 182,04 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 141. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 12 781,39 zł
Google Analytics w biznesie w.2 Zobacz większe

Google Analytics w biznesie w.2

Autor:  Martyna Zastrożna
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

36,17 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.
Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu umiejętnie. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do analityksów. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.

Autor Martyna Zastrożna
ISBN 9788328383746
Rok wydania Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo One Press / Helion
Data premiery 2022-04-12
Oprawa broszurowa
Ilość stron 200
Cena detaliczna netto 47.52
Cena detaliczna brutto 49.90
Format 208x140 mm

Napisz recenzję

Google Analytics w biznesie w.2

Google Analytics w biznesie w.2