1 x 101,06 zł
 
 
1 x 18,30 zł
 
 
 
 
 
 
 
1 x 87,53 zł
 
 
 
 
 
 
 
1 x 34,85 zł
 
1 x 20,54 zł
 
 
 
1 x 126,01 zł
 
 
 
 
1 x 54,89 zł
 
1 x 42,45 zł
 
 
1 x 47,99 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 20,54 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 103,94 zł
 
 
1 x 56,16 zł
 
1 x 24,91 zł
 
1 x 62,88 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 30,49 zł
 
1 x 26,75 zł
 
1 x 64,69 zł
 
 
1 x 29,40 zł
 
 
 
1 x 169,61 zł
 
 
 
 
 
 
1 x 34,49 zł
 
 
1 x 20,54 zł
 
 
 
1 x 41,07 zł
 
1 x 38,54 zł
 
 
 
 
 
1 x 42,58 zł
 
1 x 65,28 zł
 
 
1 x 168,46 zł
 
 
 
1 x 15,68 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 31,17 zł
 
 
 
 

Brak produktów

1x Udało się!... -3,42 zł
Wartość produktów: 8 115,06 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 107. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 7 076,07 zł
Reklama cyfrowa Zobacz większe

Reklama cyfrowa

Autor:  McStay Andrew

Kliknij i napisz własną opinię >>

56,16 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.
Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ ? czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Autor McStay Andrew
ISBN 9788381426176
Rok wydania Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa broszurowa
Ilość stron 306
Cena detaliczna netto 57.05
Cena detaliczna brutto 59.90
Format 17x24 cm

Napisz recenzję

Reklama cyfrowa

Reklama cyfrowa