1 x 92,81 zł
 
1 x 107,10 zł
 
 
1 x 13,09 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 59,25 zł
 
1 x 58,96 zł
 
1 x 120,95 zł
 
1 x 37,42 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 37,13 zł
 
 
 
 
 
1 x 62,53 zł
 
1 x 58,96 zł
 
1 x 169,40 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 111,75 zł
 
 
 
 
 
 
 
1 x 102,19 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 59,25 zł
 
 
 
 
 
 
 

Brak produktów

1x Udało się!... -4,59 zł
Wartość produktów: 5 579,26 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 66. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 5 318,04 zł
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania.. Zobacz większe

Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania..

Autor:  Harrison Ferrone
Wydawca: Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

92,81 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Unity to jeden z najpopularniejszych silników do tworzenia gier. Równocześnie, pracując w tym środowisku, możesz się nauczyć programowania w C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem. Podczas pisania skryptów potrzebnych do zbudowania gry poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste i zrozumiałe. Dzięki nim można zaimplementować niestandardowe zachowania i mechanikę gry, i to na poziomie profesjonalnej, grywalnej gry! I właśnie taki jest cel tej książki - nauka bloków budulcowych programowania i języka C# od podstaw.

Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.

W książce między innymi:

podstawy programowania, w tym programowania zorientowanego obiektowego w języku C# przykłady skryptów C# w środowisku Unity interfejsy, klasy abstrakcyjne i rozszerzenia klas tworzenie dokumentu projektu gry i podstawowych mechanizmów gier stosy, kolejki, wyjątki, obsługa błędów formaty XML i JSON i ich zastosowanie

Mistrz programowania zaczynał od pisania gier!

 

Autor Harrison Ferrone
ISBN 9788383228259
Rok wydania Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Helion
Data premiery 2023-09-05
Oprawa broszurowa
Ilość stron 424
Cena detaliczna netto 94.29
Cena detaliczna brutto 99.00
Format 235x165 mm

Napisz recenzję

Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania..

Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania..