Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Krótki kurs. Design Zobacz większe

Krótki kurs. Design

Autor:  John Heskett
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

46,75 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University

Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny.

Autorzy, będący ekspertami w danej dziedzinie, omawiają z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje, a przez to sprawiają, że tematy trudne stają się przystępne.

To przewodnik po najważniejszych informacjach dotyczących designu. Czytelnik dowie się z niego:

Jak rozumieć design w ujęciu całościowym, przeciwstawiając się powszechnemu przekazowi medialnemu, który sprowadza go do roli drugoplanowej, czysto dekoracyjnej?Jak definiować design biorąc pod uwagę, że słowo to ma wiele poziomów znaczeniowych i samo w sobie jest źródłem zamieszania?Co wiemy o pierwotnych innowacjach i jak wpływają one na to, co kreujemy dziś?Jak mocno odczuwamy wpływ wartości kulturowych, który ujawnia się w projektowanych obiektach?Czy zawsze projektanci przez design mogą dążyć do wyrażania swojej specyficznej osobowości i swojej kreatywności?Jaki wpływ ma otoczenie na wzorce korzystania z przedmiotów i jak je kreować?Jak można zaangażować potencjalnych użytkowników projektowanych przedmiotów?Z jakimi wyzwaniami trzeba się liczyć nadążając za postępem technologicznym?Czy globalizacja jest zagrożeniem dla designu?

Autor John Heskett
ISBN 9788301222345
Rok wydania Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa broszurowa
Ilość stron 164
Cena detaliczna netto 37.14
Cena detaliczna brutto 39.00
Format 206x149 mm

Napisz recenzję

Krótki kurs. Design

Krótki kurs. Design