Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność... Zobacz większe

Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność...

Autor:  Marcin Żmigrodzki
Wydawca: Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

66,75 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność twojego biznesu Efektywna innowacyjność w biznesie jest możliwa! Rozwój firm - od startupów do korporacji nie jest możliwy bez wprowadzania nowych pomysłów w życie. Jednak wiele z nich po wdrożeniu okazuje się nie przynosić korzyści, bo albo nikt nie chce kupić nowego produktu, albo wprowadzone rozwiązanie techniczne nie dostarcza spodziewanej wartości. Ponad 90 procent startupów bankrutuje, połowa firm, które 20 lat temu były na liście Fortune 500, już nie istnieje i jedną z głównych przyczyn tego stanu rzeczy jest niewystarczająca innowacyjność. Czy zatem skuteczniejszą strategią biznesową byłaby rezygnacja z innowacyjności i pozostanie przy tym, co może nie działa najlepiej, ale przynajmniej jest znane i sprawdzone? A może lepszym wyjściem byłoby generowanie mnóstwa pomysłów w nadziei, że przypadkiem uda się trafić na przełomową ideę? Nie, nie, po trzykroć nie! Biznes, by trwać i generować zyski, musi w dłuższej perspektywie bazować na wdrażaniu nowych idei, aby przynosiły wartość. Tajemnica sukcesu tkwi w tym, by owe idee weryfikować, odrzucać lub modyfikować na odpowiednim etapie, jeszcze zanim firma poniesie na nie duże wydatki. Takie podejście pozwala unikać strat i zarabiać na tych pomysłach, które faktycznie mają szansę odnieść sukces. Jak je wybrać spośród innych? Jak z powodzeniem przeprowadzić projekt eksploracyjny? Jak kontrolować projekt typu discovery, aby podążał za najlepszą opcją działania? Jak maksymalnie szybko uczyć się na doświadczeniach? W jaki sposób można użyć do tego narzędzia Agile? O tym wszystkim w swojej najnowszej książce pisze Marcin Żmigrodzki.

Autor Marcin Żmigrodzki
ISBN 9788328386907
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Helion
Data premiery 2025-05-23
Oprawa broszurowa
Ilość stron 368
Cena detaliczna netto 84.76
Cena detaliczna brutto 89.00
Format 165x35 mm

Napisz recenzję

Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność...

Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność...