Brak produktów
| 1x | Udało się!... | -2,13 zł |
Celem głównym monografii stało się o pracowanie koncepcji wdrożenia i wykorzystania systemów klasy CRM na potrzeby firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Cel ten wsparto hipotezą, że istota systemów klasy CRM utrudnia zaprojektowanie uniwersalnego narzędzia informatycznego dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
W osiągnięciu tego celu pomocne były cele cząstkowe:
1. Ustalenie aktualnego stanu wiedzy przedsiębiorstw sektora MSP z zakresu zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi w kontekście wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i wdrażania rozwiązań innowacyjnych.
2. Przeprowadzenie badań mających na celu ustalenie oczekiwanych cech użytkowych oraz obszarów funkcjonalnych potencjalnie wdrażanego systemu CRM w firmach z tego sektora.
3. Dostosowanie oferty narzędzi CRM do potrzeb MSP.
Ze wstępu
| Autor | Rafał Szymański |
| ISBN | 9788379729357 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
| Cena detaliczna netto | 57.14 |
| Cena detaliczna brutto | 60.00 |