Brak produktów
To fascynująca książka pokazująca, jak można dzisiaj myśleć o instytucjach szkolnictwa wyższego w nowym kontekście technologicznej rewolucji - radykalnie zmieniającej podstawy funkcjonowania. Autorzy pokazują, jak głębokiej i wielopłaszczyznowej transformacji podlegają dzisiaj tradycyjne instytucje szkolnictwa wyższego analizując narzędzia cyfrowe wdrażane na polskich uczelniach. Jednocześnie analizują stan badań w zakresie modelu uczelni cyfrowej i są ich uczestnikiem; piszą o wyzwaniach i ryzykach towarzyszących wdrażaniu cyfrowych narzędzi i o korzyściach płynących z ich zastosowania. Studia przypadku pokazane w czterech instytucjach pokazują ciągle jeszcze szerzej nieodkryty potencjał tkwiący w zaawansowanych innowacjach technologicznych cyfrowej rewolucji, przyspieszającej od czasu pandemii COVID-19.
Publikacja ma charakter pionierski i stanowi pierwszą, niezwykle udaną próbę podsumowania zmian na uczelniach, których siłę napędową stanowi cyfryzacja. Świetna lektura i wizjonerska perspektywa w spojrzeniu na przyszłość szkolnictwa wyższego - książka będzie stanowić inspirację dla teoretyków i praktyków zmian w najbliższych latach. Doskonale zorganizowany materiał i przystępna forma to gwarancja sukcesu czytelniczego.
prof. dr hab. Marek Kwiek,
dyrektorCentrum Studiów Zaawansowanych
w Naukach Społecznych i Humanistycznych UAM w Poznaniu
| Autor | Łukasz Sułkowski, Roksana Ulatowska |
| ISBN | 9788301240196 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2024, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Data premiery | 2024-11-21 |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 220 |
| Cena detaliczna netto | 89.52 |
| Cena detaliczna brutto | 94.00 |
| Format | 235x165 mm |