Brak produktów
Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu.
W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.
Książka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
| Autor | Tymoteusz Doligalski (red.) |
| ISBN | 9788301180225 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 200 |
| Cena detaliczna netto | 60.95 |
| Cena detaliczna brutto | 64.00 |
| Format | 235x163 mm |