Brak produktów

Wartość produktów: 89,74 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 1. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 85,46 zł
Modele biznesu w Internecie Zobacz większe

Modele biznesu w Internecie

Autor:  Tymoteusz Doligalski (red.)
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

77,60 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu.
W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.
Książka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Autor Tymoteusz Doligalski (red.)
ISBN 9788301180225
Rok wydania Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa broszurowa
Ilość stron 200
Cena detaliczna netto 60.95
Cena detaliczna brutto 64.00
Format 235x163 mm

Napisz recenzję

Modele biznesu w Internecie

Modele biznesu w Internecie