Brak produktów
Wielkie reformy, miliardy z Unii na zrównoważony rozwój, rekordy prędkości pociągów i ilości pasażerów, a tymczasem polskimi kolejami w III RP wciąż jeździ mniej ludzi niż w PRL-u, a najnowsze tabory mają problem z osiągnięciem czasu przejazdów sprzed wojny. Co się stało, że jest tak dobrze, skoro jest tak źle?
To nie tylko efekt propagandy kolejnych ministrów, dyrektorów i prezesów spółek kolejowych, ale również skutek celowej polityki polskich rządów, niezależnie od opcji politycznej. Polscy decydenci - wbrew światowym trendom i eksperckiej wiedzy - przyjęli sobie za cel likwidację nierentownej infrastruktury, odbierając całym miastom i miasteczkom ich okno na świat.
Czy zapaść polskiej kolei była niemożliwa do uniknięcia? Karol Trammer nie tylko opisuje kto i jak likwidował polską kolej, ale również wskazuje na polityczne mechanizmy, które sprawiły, że stała się możliwa ta piękna katastrofa polskiego kolejnictwa, a także całkiem naoczne katastrofy jak w Szczekocinach, na stacji Baby, czy w Korzybiu.
Autor | Karol Trammer |
ISBN | 9788366232334 |
Rok wydania | Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Krytyki Politycznej |
Data premiery | 2019-08-06 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 288 |
Cena detaliczna netto | 38.00 |
Cena detaliczna brutto | 39.90 |
Format | 13,2x20,5 cm |