Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:

Konkurs: Skorzystaj z promocji '4 za 3' i wygraj nową koszulkę Reprezentacji Polski. Szczegóły.

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

Autor: Mirosław Skwarek
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

42,77 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Handlowanie na Facebooku? To działa!
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.
O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na social media posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Jesteś na to gotów?

ISBN:9788328380912
Format:208x140 mm
Data wydania:2021-10-05
Liczba stron:296
OkładkaMiękka
Produkt:Książka papierowa

Napisz recenzję

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

Helion.pl Biznes IT Social MediaCodziennie inna książka 30% taniejPerswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiAutor:Mirosław SkwarekW przygotowaniuOkładka