Brak produktów
Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.: autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości; autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków; zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej; pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości; powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości; zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym; projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19. Publikacja może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona Czytelników, a jej odbiorcami mogą być pracownicy m.in.: NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych oraz podmiotów sektora FinTech; ośrodków naukowych; instytucji związanych z sektorem bankowym, np. ZBP, KZBS, KNF, BFG, a także klienci banków i studenci.
Autor | Tomasz Siudek |
ISBN | 9788381021739 |
Rok wydania | Rok wydania: 2022 |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2022-09-05 |
Klasa | 16+ |
Ilość stron | 394 |
Cena detaliczna netto | 114.29 |
Cena detaliczna brutto | 120.00 |
Format | 166x239 mm |