Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Public relations w sytuacjach kryzysowych... Zobacz większe

Public relations w sytuacjach kryzysowych...

Autor:  Tymon Smektała
Wydawca: ASTRUM



Kliknij i napisz własną opinię >>

38,98 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów. !

AutorTymon Smektała
ISBN9798372770379
Rok wydaniaRok wydania: 2005, oprawa: broszurowa
WydawnictwoASTRUM
Oprawabroszurowa
Ilość stron152
Cena detaliczna netto42.87
Cena detaliczna brutto45.01
Format15x20,5 cm

Napisz recenzję

Public relations w sytuacjach kryzysowych...

Public relations w sytuacjach kryzysowych...