Brak produktów
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
| Autor | Wiesław Urban |
| ISBN | 9788301198978 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Data premiery | 2018-04-15 |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 166 |
| Cena detaliczna netto | 70.48 |
| Cena detaliczna brutto | 74.00 |
| Format | 235x165 mm |