Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Zarządzanie jakością usług Zobacz większe

Zarządzanie jakością usług

Autor:  Wiesław Urban
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

80,99 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Autor Wiesław Urban
ISBN 9788301198978
Rok wydania Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 2018-04-15
Oprawa broszurowa
Ilość stron 166
Cena detaliczna netto 70.48
Cena detaliczna brutto 74.00
Format 235x165 mm

Napisz recenzję

Zarządzanie jakością usług

Zarządzanie jakością usług