Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku.. Zobacz większe

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku..

Autor:  Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

89,25 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.

Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.

W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków,

a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.

Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Autor Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN 9788301201944
Rok wydania Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 2018-11-20
Oprawa broszurowa
Ilość stron 368
Cena detaliczna netto 80.00
Cena detaliczna brutto 84.00
Format 235x165 mm

Napisz recenzję

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku..

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku..