Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych Zobacz większe

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Autor:  Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdż
Wydawca: CeDeWu



Kliknij i napisz własną opinię >>

44,69 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

AutorKrzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdż
ISBN9788381025119
Rok wydaniaRok wydania: 2021
WydawnictwoCeDeWu
Data premiery2021-01-28
Ilość stron244
Cena detaliczna netto52.38
Cena detaliczna brutto55.00
Format235x165x30 mm

Napisz recenzję

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych