Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów Zobacz większe

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów

Autor:  Wojciech Czakon

Kliknij i napisz własną opinię >>

40,19 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważa też przełomowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, biedy. Podobnie potrafi przeoczyć konkurenta, nie może więc wygrać rywalizacji rynkowej.
Ten sam strateg, którego obarcza się odpowiedzialnością za porażki, jest jednak ojcem wcześniejszych sukcesów firmy. Oskarżanie menedżera o krótkowzroczność to droga donikąd, zwykłe szukanie winnego. Zrozumienie krótkowzroczności strategicznej wymaga głębszego, szerszego oraz rzetelnego spojrzenia. Otwiera ono drogę do właściwego zrozumienia strategii, do wdrażania lepszych rozwiązań, a dalej do przyszłych sukcesów firmy. Warto więc zająć się krótkowzrocznością strategiczną, bowiem rozwiązanie problemów, które to zjawisko wywołuje, zawiera obietnicę lepszej i długiej przyszłości firm.

AutorWojciech Czakon
ISBN9788323349389
Rok wydaniaRok wydania: 2021, oprawa: twarda
WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawatwarda
Ilość stron210
Cena detaliczna netto42.00
Cena detaliczna brutto44.10
Format235x158 mm

Napisz recenzję

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów