Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku Zobacz większe

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Autor:  Klaudia Cymanow - Sosin
Wydawca: Petrus



Kliknij i napisz własną opinię >>

20,66 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.
Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.
Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.

AutorKlaudia Cymanow - Sosin
ISBN9788377205747
Rok wydaniaRok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
WydawnictwoPetrus
Oprawabroszurowa
Ilość stron154
Cena detaliczna netto27.62
Cena detaliczna brutto29.00
Format16,8x24 cm

Napisz recenzję

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku