Brak produktów
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
| Autor | Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin (red.) |
| ISBN | 9788375561333 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2009, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | CeDeWu |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 300 |
| Cena detaliczna netto | 61.90 |
| Cena detaliczna brutto | 65.00 |
| Format | 16,4x23,5 cm |