Brak produktów
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu komercjalizacji technologii i innowacji w odniesieniu do jednego z najprężniej rozwijających się sektorów na świecie, jakim jest biotechnologia medyczna. Autor prezentuje specyfikę rynku badań biotechnologicznych, rozwoju leków biologicznych oraz tworzenia bioprzedsiębiorczości w Polsce. W publikacji Czytelnik znajdzie wąską i specjalistyczną wiedzę dotyczącą tworzenia start-upów biotechnologicznych, pozyskiwania środków na rozwój projektów badawczych oraz wyboru strategii i modeli komercjalizacji osiągnięć naukowych z zakresu biotechnologii medycznej, biofarmacji, diagnostyki genetycznej i biomedycyny. Czytelnik dowie się ponadto m. in.: na czym polega specyfika bioprzedsiębiorczości, jak wygląda krajowy sektor biotechnologiczny, jak można szacować budżet rozwoju leku biologicznego, jakie są optymalne źródła finansowania bioinnowacji, na czym polega strategia zarządzania własnością intelektualną w biotechnologii, jak skuteczniej komercjalizować osiągnięcia biotechnologiczne, jaką rolę w biosektorze odgrywa tzw. Big Pharma, czy w Polsce doświadczamy boomu biotechnologicznego, jak wygląda wielowariantowy model komercjalizacji biotechnologii medycznej. Książka skierowana jest zarówno do studentów i pracowników naukowych uczelni, jak też przedsiębiorców, inwestorów, analityków biznesowych i kierowników projektów oraz wszystkich zainteresowanych technologicznymi i ekonomicznymi aspektami rozwoju biobiznesu w Polsce.
Autor | Artur K. Studziński |
ISBN | 9788381028417 |
Rok wydania | Rok wydania: 2024, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2024-03-21 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 366 |
Cena detaliczna netto | 93.33 |
Cena detaliczna brutto | 98.00 |
Format | 235x165 mm |