Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Handel zagraniczny. Transformacja biznesu.. Zobacz większe

Handel zagraniczny. Transformacja biznesu..

Autor:  Zdzisław W. Puślecki
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

110,49 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu międzynarodowego oraz aktualnymi nowymi zjawiskami w tej dziedzinie.
W książce omówione są zagadnienia, takie jak:
globalne uwarunkowania konkurencyjności Unii Europejskiej w XXI wieku,
określenie pozycji Unii Europejskiej wobec USA i Japonii,
wskazanie roli innowacji i zatrudnienia we wzroście konkurencyjności UE,
pozycji Wspólnej Polityki Rolnej w warunkach wzrostu konkurencyjności,
ukazanie wzrostu roli usług, pozycji Unii Europejskiej wobec konkurencyjności Brazylii, Rosji, Indii i Chin (BRIC) oraz funkcjonowania Unii Europejskiej w ramach reguł WTO.
Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą, szczególnie jako literatura do przedmiotów, takich jak: handel międzynarodowy, międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa.
"Jest to kolejna, w obszernym dorobku naukowym, pozycja Zdzisława W. Puśleckiego, którego badania mają charakter i zasięg światowy. Tym razem ukazuje wielopłaszczyznową i spójną prezentację transformacji biznesu międzynarodowego. Niewątpliwą zaletą publikacji jest realizowany z żelazną konsekwencją sposób ujęcia analizowanej materii w logiczną i klarowną strukturę. Zaletą pracy jest również sposób narracji, który umożliwia czytelnikowi uznanie wiarygodności interpretacji przedstawionych teorii, faktów, pojęć, argumentacji, związków przyczynowo-skutkowych oraz prezentacji i analiz faktów w oparciu o aktualne teorie biznesu międzynarodowego. () Zrozumieniu treści pomagają liczne tabele, wykresy, schematy i unikatowe mapy badanych obszarów - zarówno historyczne, jak i współczesne. Kolejną zaletą książki jest wykorzystanie imponującej ilościowo i jakościowo literatury przedmiotu i źródeł. Znalazły się tu liczące się w świecie naukowym: monografie i opracowania, artykuły drukowane i on-line w naukowych czasopismach nie tylko polskich, ale i amerykańskich, brytyjskich, niemieckich, francuskich oraz chińskich.
Prof. dr hab. Jerzy Rymarczyk"
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Autor Zdzisław W. Puślecki
ISBN 9788301218263
Rok wydania Rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa broszurowa
Ilość stron 480
Cena detaliczna netto 99.04
Cena detaliczna brutto 103.99
Format 234x168 mm

Napisz recenzję

Handel zagraniczny. Transformacja biznesu..

Handel zagraniczny. Transformacja biznesu..