Brak produktów
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikowania, z jak wielu technologii korzysta, jakie są powiązania pomiędzy filozofią, etyką, psychologią a przekazem medialnym. Autorzy poszczególnych haseł oferują czytelnikowi obszerny przegląd pojęć, mających znaczenie objaśniające nie tylko dla osób związanych z mediami. Każdy, kto ten Leksykon terminów medialnych weźmie do ręki, znajdzie wyjaśnienie zwrotów przydatnych w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości. Opracowanie ma bowiem znacznie szerszy walor edukacyjny, nie ograniczający się do tytułowego zakresu. Jest to więc lektura warta polecenia! Prof. dr hab. Ewa Nowińska, Uniwersytet Jagielloński
| Autor | praca zbiorowa |
| ISBN | 9788381808545 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2024, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Adam Marszałek |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 536 |
| Cena detaliczna netto | 124.44 |
| Cena detaliczna brutto | 130.66 |