Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Kościół w sieci: komunikacja diecezji w mediach... Zobacz większe

Kościół w sieci: komunikacja diecezji w mediach...

Autor:  Marek Weresa
Wydawca: Elipsa Dom Wydawniczy



Kliknij i napisz własną opinię >>

86,36 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Celem niniejszej książki jest analiza stanu komunikacji Kościoła instytucjonalnego w Polsce na platformie Twitter (obecnie X) oraz opracowanie modelu komunikacji eklezjalnej, który - z uwzględnieniem specyfiki, funkcji i mechanizmów poszczególnych mediów - może zostać zastosowany również na innych platformach społecznościowych. Autor przeprowadził badania nad obecnością Kościoła w mediach społecznościowych, obejmujące analizę liczby prowadzonych kont, charakteru publikowanych treści, poziomu interakcji oraz zasad dwustronnej komunikacji, co pozwoliło na wypracowanie odpowiedniego modelu. Autor przedstawia model komunikacji - schemat obecności i formę komunikowania treści przez oficjalne konta diecezji w serwisie społecznościowym Twitter (X). Platforma ta, mimo że nie zajmuje pierwszego miejsca wśród najpopularniejszych platform społecznościowych w Polsce, notuje ciągły wzrost użytkowników. Jest najszybszym środkiem, jeśli chodzi o przekaz wiadomości, także jako oficjalny komunikator instytucji, firm czy polityków. Twitter ma cechy "eklezjalne". Można w nim komunikować się ze wszystkimi użytkownikami na całym świecie; jest to bardzo dobrze indeksowany serwis w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google. Twitter posiada kilka istotnych cech. Na tej platformie wszyscy użytkownicy są równi, niezależnie od tego, czy są wielką korporacją czy zwykłym użytkownikiem - nie ma podziału na status użytkownika. Jest to narzędzie proste w obsłudze, które daje wiele możliwości w komunikacji Kościoła instytucjonalnego.

Autor Marek Weresa
ISBN 9788380175877
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Elipsa Dom Wydawniczy
Data premiery 2025-03-24
Oprawa broszurowa
Ilość stron 470
Cena detaliczna netto 94.00
Cena detaliczna brutto 98.70
Format 240x168 mm

Napisz recenzję

Kościół w sieci: komunikacja diecezji w mediach...

Kościół w sieci: komunikacja diecezji w mediach...