Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków Zobacz większe

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Autor:  praca zbiorowa
Wydawca: Wolters Kluwer



Kliknij i napisz własną opinię >>

73,80 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu.
Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Książka obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak:
- historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją;
- charakterystyka profesjonalnego coacha kompetencje, metody i narzędzia pracy;
- przebieg procesu zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem;
- metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji;
- wybrane aspekty coachingu kariery;
- wykorzystanie coachingu do wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnościami;
- etyczne uwarunkowania pracy coacha.
Cennym uzupełnieniem treści są studia przypadków polskich i zagranicznych organizacji, obrazujące zastosowanie opisanych w publikacji kwestii w praktyce.
Książka zainteresuje menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania i psychologii, a także osoby pracujące w charakterze coacha lub pragnące podjąć taką działalność.

Autor praca zbiorowa
ISBN 9788382461237
Rok wydania Rok wydania: 2021, oprawa: twarda
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa twarda
Ilość stron 372
Cena detaliczna netto 75.24
Cena detaliczna brutto 79.00
Format 240x170 mm

Napisz recenzję

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków