Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich... Zobacz większe

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich...

Autor:  Nikolas Koro, Igor Kozula, Siergiej Pawłow
Wydawca: Studio Emka



Kliknij i napisz własną opinię >>

38,04 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

Autor Nikolas Koro, Igor Kozula, Siergiej Pawłow
ISBN 9788366142138
Rok wydania Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Studio Emka
Data premiery 2019-05-16
Oprawa broszurowa
Ilość stron 208
Cena detaliczna netto 38.00
Cena detaliczna brutto 39.90
Format 14,5x21 cm

Napisz recenzję

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich...

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich...