Brak produktów
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.
| Autor | John B. Thompson |
| ISBN | 9788372490858 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2006, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | ASTRUM |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 259 |
| Cena detaliczna netto | 76.19 |
| Cena detaliczna brutto | 80.00 |
| Format | 19x23 cm |