Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów Zobacz większe

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

Autor:  John B. Thompson
Wydawca: ASTRUM



Kliknij i napisz własną opinię >>

57,74 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.

Autor John B. Thompson
ISBN 9788372490858
Rok wydania Rok wydania: 2006, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo ASTRUM
Oprawa broszurowa
Ilość stron 259
Cena detaliczna netto 76.19
Cena detaliczna brutto 80.00
Format 19x23 cm

Napisz recenzję

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów