Brak produktów
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
| Autor | Tymon Smektała |
| ISBN | 9788372779335 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | ASTRUM |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 150 |
| Cena detaliczna netto | 42.86 |
| Cena detaliczna brutto | 45.00 |
| Format | 14x20 cm |