Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach... Zobacz większe

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach...

Autor:  Tymon Smektała
Wydawca: ASTRUM



Kliknij i napisz własną opinię >>

40,61 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.

Autor Tymon Smektała
ISBN 9788372779335
Rok wydania Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo ASTRUM
Oprawa broszurowa
Ilość stron 150
Cena detaliczna netto 42.86
Cena detaliczna brutto 45.00
Format 14x20 cm

Napisz recenzję

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach...

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach...